Uzun zamandır yazmıyor/yazamıyordum. Bu güm bloğuma baktığımda, çok sayıda ziyaretçi olduğunu gördüm. İlgi ve alaka gösteren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Güzel bir atasözümüz vardır: “Kelin ilacı olsa başına sürer” diye. Kendi uyguladığım ve çevremde de denediğim, gözlemlediğim tarifleri paylaştım. Bugüne kadar çok teşekkür aldım. Kısaca bu deneyimlerimi sıralamak istiyorum.

1-      Sirke – sarımsak – limon ve maden suyundan oluşan karışım grip için inanılmaz etkili bir yöntem. Bu sene birçok kişi domuz gribi oldu. Ve ben bu karışımı iki defa kullanmak zorunda kaldım. Bunun yanı sıra, acilde iki serum sonunda şifaya kavuştum. Hala gribin etkileri azda olsa var. Gripten korunmak için azamı gayret sarf etmek gerek. Bunun için; kalabalık yerlerde bulunmamaya elleri sürekli yıkamaya yüz yüze temaslardan kaçınmaya dikkat etmeli.

2-      Basur için; internetten bulduğum, bir eczacının yazdığı söylenen yöntem. Yöntemde: 10 tane uzun patlıcanın yeşil sapları alınıp 10 bardak suda 10 dakika kaynatılıp soğumaya bırakılıyor ve bu su sabah aç karnına ve akşam yatarken birer bardak içiliyor. Bu yöntemle tek çaresi ameliyat olan birçok kişi ameliyat olmaktan kurtuldu.

3-      Pişmiş soğan ya da soğan suyu inanılmaz bir şey…

4-      Ada çayı evet bu yöntem Saraçoğlu’nun  sık sık vurguladığı söylediği yöntem. Çocuklardaki tonsilit için boğaz iltihabı ve birçok boğaz sorununa koyuca demlenmiş ada çayı ile gargara yapmak inanılmaz etkili. Çoğu anne baba bilir tonsilit problemi penisilinsiz geçmez. Ama bu korunma yöntemi ile Allah’ın izniyle hastalanmanın önüne geçiliyor.

5-      Çınar yaprağı mucizesi, Saraçoğlu hocamızın tavsiyesi. İnanılmaz etkili diz ağrılarına, kireçlenmeye karşı. Bir örnekle ifade edeyim. Anne’me dizi için platin takmak zorundayız dediler o derece ilerlemiş. Ama şuan gayet iyi yürüyor bir sıkıntısı yok. Bu noktada Saraçoğlu hocamızın bilgi ve tavsiyelerini araştırmanızı, okumanızı izlemenizi tavsiye ederim. Saraçoğlu hocamızın bilgi, birikim ve tavsiyeleri inanılmaz etkili bizzat şahit oldum.

6-      Çörekotu… söylemeye gerek yok inanılmaz bir şey… Mutlaka soğuk pres yağı, taneli olarak kendisi yemeklerde, ekmeklerde, böreklerde sık sık tüketilmeli.

7-      Hazır her türlü gıda karaciğeri tahrip eder. Hazır gıdalardan uzak durmak lazım. Sağlığın en büyük sigortası karaciğerdir. O yüzden karaciğeri korumak gerekir.

8-      En mükemmel antioksidan ise su ve havadır. Akan su içmek ve temiz dağ, yayla havaları solumak bir çok ilaçtan daha etkilidir.

Kısaca, aklıma geldiği kadarıyla birkaç konudan bahsettim. İnşallah vaktim oldukça gizli kalmış, toplumda şifaya vesile uygulamaları da sizlerle paylaşacağım.

Tüm okuyucularıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Selam ve dua ile…

Ençok Okunanlar...

Takip edenler...

UYARI...

Bu sitedeki yazılar paylaşım amaçlı olup. Hiç bir şekilde her hangi bir hastalığın ya da hastanın tedavisi için kullanılmamalıdır. Hastalıkların tedavisin de takviye gıda ve alternatif tıp teknikleri mutlaka doktorunuzun tavsiyesi ve onayı doğrultusunda yapılmalıdır.